GARANCIAKEZELÉS
TISZTELT VÁSÁRLÓ!
Kérjük a vásárlást követően olvassa el figyelmesen a kerékpárok kezelési és használati útmutatóját, a benne foglaltakat tartsa be, hogy a meghibásodások lehetőség szerint elkerülhetőek vagy minimalizálhatóak legyenek.
A jótállási jegyekben meghatározott feltételekkel tudjuk vállalni a kerékpárok jótállását és garanciális javítását.
Ha mégis meghibásodna kerékpárja, és a hiba forrása olyan természetű, mely az Ön részéről vélhetően a garanciális javítások körébe tartozik, kérjük a garancia érvényesítéséhez vegye fel a kapcsolatot üzletünkkel, vagy az Ön lakóhelyéhez legközelebb található - a jótállási jegyben feltüntetett - garanciális márkaszervizek egyikével.
A hagyományos kerékpárok és elektromos kerékpárok eljuttatása a márkaszervizünkhöz, a vásárló feladata, ennek költségei a vásárlót terhelik.
Egyéb, nem garanciális javításokat is vállal márkafüggetlen szervizünk, szívesen állunk rendelkezésére!
KÉRJÜK, HOGY SAJÁT BIZTONSÁGA ÉRDEKÉBEN RENDSZERESEN ELLENŐRIZZE A KRESZ ÁLTAL ELŐÍRT TARTOZÉKOK MEGLÉTÉT ÉS MŰKÖDŐKÉPESSÉGÉT!
Bár jól tudjuk, a közlekedés más résztvevőin is múlik az Ön biztonsága, de ettől függetlenül
BALESETMENTES KÖZLEKEDÉST KÍVÁNUNK ÖNNEK ÉS KEDVES CSALÁDJÁNAK EGYARÁNT!